אינדקס אתרים - סרגל כלים 
  גוטה - מודד האתרים העברי הראשון ברשת !        

אינדקס אתרים | סרגל כלים | אתרים חדשים | אתרים מומלצים | אינדקס מאמרים | הוסף אתר לאינדקס

 הטמעת פריוריטי מסחרית עבור אתרי אינטרנט מסחריים

 

המסחר האינטרנטי נמצא בפריחה מתמדת, ולא תהיה זו נבואת שווא להכריז על האינטרנט כעל פלטפורמת המכירות שתהיה המועדפת והמבוקשת ביותר בעולם בעתיד. חברות רבות כיום משגשגות רק עם אתר מסחרי, לעתים גם ללא צורך בחנות או במבנה בר קיימא פרט לאותו אתר אינטרנט מקוון – דבר המקטין בצורה ניכרת את העלויות וההוצאות מאחר ועלות הקמת אתר ואחזקתו זולה בהשוואה להקמת סניף, והתמורה בהחלט עולה על ההשקעה. עבור בעלי האתרים העוסקים במסחר, קיימת מערכת פריוריטי. כיצד אם כן ניתן לעשות הטמעת פריוריטי עבור אתרים אלו ומהו יתרונה של המערכת?

 

על הטמעת פריוריטי מסחרית

אתר מסחרי זקוק למנוע חזק במיוחד, שיוכל לסייע בבניית דפי המידע באתר בהם יתקיים המסחר בין העסק לבין לקוחותיו וגם ספקיו כאשר בכל העת יש ממשק ישיר לבסיס הנתונים של מערכת הפריוריטי. מערכת כגון זו כוללת בתוכה את כל המודולים להם זקוק האתר בכדי להתקיים ובכדי שאפשר יהיה לבצע עסקאות באופן מיידי – וגם לעדכן את בסיס הנתונים המשותף כל העת.

 

הטמעת מערכת פריוריטי למעשה עונה כל הצרכים הללו בצורה הטובה ביותר. מערכת ERP חוצת ארגון, שניתן להתאימה לכל אתר בהתאמה אישית, מציעה את המודולים הבאים כחלק מהטמעת פריוריטי עבור האתר: מודול מחולל אינטרנט, מודול מכירות, מודול רכש, מודול שירות, מודול כספים, מודול משאבי אנוש, מודול ניהול פרויקטים, מודול ניהול משרד. כמובן שגם המודולים מותאמים ללקוח על פי הצורך (שכן לא כל אתר זקוק למודול ניהול פרויקטים או משאבי אנוש, למשל), וכל מודול בנוי לתת פיתרון יסודי לכל צורך של החנות הוירטואלית ומעניק לה גב יציב ואיתן לפעילותה.

 

מה עוד ניתן לקבל עם הטמעת פריוריטי מסחרית עבור אתר אינטרנט?

בניית אתר אינה מספיקה בכדי להחזיקו ולהפוך אותו לכלי המסחרי-שיווקי העצום שהוא יכול להיות. למען מטרה זו, כדאי להשקיע בעוד כמה פרמטרים חשובים: בחירת מערכת ניהול כוללת אחידה והטמעתה, עבודה עם מערכת סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת וכמובן דאגה לקידום האתר במנועי חיפוש ופרסומו בפלטפורמות המתאימות. פרמטרים אלו יסייעו לאתר להתמודד בשוק התחרותי שכבר עכשיו מתחיל להיות רווי וקשה, ומעניק לבעלי האתר יתרון תחרותי חזק כחלק מאסטרטגיה שיווקית של עמידה ביעדים, כניסה לשוק ובחירת פלחי שוק מתאימים כקהל יעד לאתר.

 

הודות לעניין הטמעת פריוריטי ניתן ליצור בסיס חזק לפעילותו של האתר למול הלקוחות והספקים, ולפנות גם לקהלי יעד פוטנציאליים בחו"ל. באופן כללי, אחד מסממניו של האינטרנט כיד ימינה של הגלובליזציה הוא היכולת להגיע עם האתר גם לפלחי שוק עולמיים בעלות נמוכה יחסית לעלות פרסום הפלטפורמות אחרות. לסיכום, מערכת פריוריטי מסחרית מותאמת לאתרים מסחריים המעוניינים להיכנס כשחקנים חזקים ולהתמודד בשוק המסחר האלקטרוני המקוון, וליהנות מהיתרונות העצומים של מערכת הניהול חוצת הארגון.

 

 


חדשות ותקשורת
כלכלה ועסקים
ספורט ופנאי
חברה ומשפחה
תרבות ובידור
מחשבים ואינטרנט
קניות וצרכנות
תיירות ונופש
בריאות ורפואה
חינוך ומדע
תחבורה ונסיעות
לוחות יד שניה
טבע וסביבה